• Ik geef om mijn producten en doe logischerwijs mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt, waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
  • Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@fakevision.nl
  • Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
  • Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

CONTACT

Fake Vision SFX
Constructieweg 6

3433 NN Nieuwegein
The Netherlands

 06-55748202
 info@fakevision.nl


Fake Vision SFX is onderdeel van EHBO BHV Nederland en staat geregistreerd onder:

KvK 30218883

BTW nummer NL817047050B01

OPENINGSTIJDEN WINKEL

Reguliere openingstijden vanaf 1 september aanstaande:

Dinsdag: 9:30 - 13:30 uur
Woensdag: 9:30 - 13.30 uur
Donderdag: 9:30 - 13:30 uur
Vrijdag: 09.30-16.00 uur